Гарантія та сервіс
На покупців інтернет-магазину "gamaofficial.com.ua" поширюються всі права передбачені в законі України "Про захист прав споживача".
Перевірка комплектності та відсутність дефектів у виробі здійснюється покупцем при передачі йому товару. Повна комплектність виробу вказується в описі виробу або у вказівці з інструкції.
У разі виникнення будь-яких проблем з товаром, придбаним в нашому магазині, Ви можете відправити його нам на сервісне обслуговування або діагностику.
Умови гарантійного обслуговування
Гарантійне, післягарантійне і сервісне обслуговування проводиться тільки в сервісних центрах нашого магазину. Звертаючись в наш сервісний центр, не забудьте документи які Ви отримали при купівлі і оригінальну упаковку моделі. У разі відсутності оригінальної упаковки, сервісний центр знімає з себе відповідальність за збереження зовнішнього вигляду виробу на час ремонту.
Безкоштовний ремонт проводиться тільки протягом гарантійного терміну. Після закінчення гарантійного терміну ремонт і обслуговування даного виробу проводяться на платній основі.
Серійний номер або модель виробу повинні відповідати, зазначеним у документах купівлі.
Умови зняття виробу з гарантії і відмови у гарантійному ремонті
Виріб знімається з гарантії в наступних випадках:
- якщо виріб має сліди стороннього втручання або була спроба ремонту виробу в неуповноваженому сервісному центрі;
- якщо була змінена або навмисне стерта дата продажу в документах;
- були допущені порушення правил експлуатації, наведені в технічній документації, що супроводжують виріб, експлуатація виробу не за призначенням;
- якщо виявлено несанкціоновані зміни конструкції або схеми виробу за винятком випадків, обумовлених в інструкції з експлуатації;
- якщо відсутня оригінальна упаковка виробу.
Гарантія не поширюється на наступні несправності:
- ушкодження, викликані надмірними навантаженнями, неналежним поводженням або технічним доглядом;
- несправність викликана включенням в мережу з невідповідними параметрами напруги або частоти;
- ушкодження, викликані нормальним зносом комплектів ножів (деталей виробу);
- механічні пошкодження корпусу, серійного номера, захисних наклейок, пломб;
- ушкодження, викликані потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах;
- ушкодження, викликані стихією, пожежею, побутовими факторами;
- ушкодження, викликані невідповідністю державним стандартам параметрів живлення, кабельних мереж та інших подібних зовнішніх факторів;
- ушкодження, викликані використанням нестандартних витратних матеріалів і запчастин.
Гарантія не поширюється
Гарантія не поширюється на елементи живлення, шнури, інші витратні матеріали та будь-які інші частини, які мають природний обмежений період працездатності, а також аксесуари, що йдуть в комплекті з виробом. Гарантія не поширюється на витратні матеріали, лампи, а так само ножиці і ножі для машинок. Гарантією не передбачено претензії щодо технічних параметрів виробів, якщо вони відповідають зазначеним підприємством-виробником.
Дані умови не обмежують законних прав споживача, наданих йому чинним законодавством України.
Порядок звернення при виникненні проблем з виробом
У разі виникнення проблеми з придбаним виробом, вам необхідно звернутися до нашого інтернет-магазину для з'ясування причин неполадки.
За висновком нашого сервісного центру можливий:
- гарантійний ремонт, який виконує наш сервісний центр;
- заміна виробу або частин виробу нашим сервісним центром, в разі заводського дефекту виробу;
- відмова нашого сервісного центру в ремонті виробу (в разі порушення покупцем інструкцій і правил по експлуатації).
Якщо в гарантійний період виріб, придбаний у нас, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований в сервісному центрі - ми обміняємо виріб на аналогічний або повернемо гроші.
Просимо звернути увагу, що при гарантійному випадку сервісний центр НЕ оплачує доставку товару.
Для цього, будь ласка, надайте нам:
- товар з повною комплектацією в оригінальній упаковці;
- документи купівлі видані магазином;